Енциклопедія гуманістичної педагогіки

 

Критерії відбору інформації для викладення в Енциклопедії


– поширювання відомостей про минулі та сучасні здобутки у галузі гуманізації освіти, діалектику виформовування людиновимірного світогляду у вітчизняному та світовому освітянському середовищі

– обґрунтування інноваційних парадигмальних засад організації загальної середньої та вищої педагогічної освіти

– позиціонування інноваційних змістово-технологічних моделей освітньої діяльності, що передбачають створення умов для: формування життєвої компетентності та розвитку творчого потенціалу учнів; підвищення суб’єктного статусу учнів; забезпечення рівних можливостей розвитку як обдарованих учнів так і учнів з особливими освітніми потребами; особистісного становлення учнів як активних, відповідальних членів громадянського суспільства

– пропонування конкретних шляхів подолання кризових явищ в освіті та ефективних способів запровадження інноваційних педагогічних змін

 

 Енциклопедичні розділи

Інноваційно-педагогічний дайджест

  • реферативні тези публікацій інноваційно-педагогічної тематики

  • хрестоматія актуальних наукових розвідок у галузі людинознавства

«Золотий фонд» педагогічної спадщини

  • антологія літературних творів педагогів -гуманістів

  • ретроспективний аналітичний зріз педагогічно-просвітницької думки

Панорама інноваційного педагогічного потенціалу

  • калейдоскоп передового педагогічного досвіду

  • презентації інноваційних освітніх ініціатив

Методичний банк педагога-новатора

  • каталог освітніх інновацій

  • реєстр навчально-тренінгових пропозицій

Залишити повідомлення