Критерії відбору інформації для викладення в Енциклопедії
– поширювання відомостей про минулі та сучасні здобутки у галузі гуманізації освіти, діалектику виформовування людиновимірного світогляду у вітчизняному та світовому освітянському середовищі
– обґрунтування інноваційних парадигмальних засад організації загальної середньої та вищої педагогічної освіти
– позиціонування інноваційних змістово-технологічних моделей освітньої діяльності, що передбачають створення умов для: формування життєвої компетентності та розвитку творчого потенціалу учнів; підвищення суб’єктного статусу учнів; забезпечення рівних можливостей розвитку як обдарованих учнів так і учнів з особливими освітніми потребами; особистісного становлення учнів як активних, відповідальних членів громадянського суспільства
– пропонування конкретних шляхів подолання кризових явищ в освіті та ефективних способів запровадження інноваційних педагогічних змін
Енциклопедичні розділи
Інноваційно-педагогічний дайджест
-
реферативні тези публікацій інноваційно-педагогічної тематики
-
хрестоматія актуальних наукових розвідок у галузі людинознавства
«Золотий фонд» педагогічної спадщини
-
антологія літературних творів педагогів -гуманістів
-
ретроспективний аналітичний зріз педагогічно-просвітницької думки
Панорама інноваційного педагогічного потенціалу
-
калейдоскоп передового педагогічного досвіду
-
презентації інноваційних освітніх ініціатив
Методичний банк педагога-новатора
-
каталог освітніх інновацій
-
реєстр навчально-тренінгових пропозицій
Залишити повідомлення