Курси педагогічної акмеології – це одна з постійно діючих просвітницьких програм на реалізацію системного освітньо – гуманітарного проекту «Життєтворча освітня стратегія нового тисячоліття: нова генерація – нова Україна»
«Акме» (з грецької): вершина, вищий ступінь розквіту.
Педагогічна акмеологія – практико-орієнтована наука про способи досягнення вищого ступеня педагогічної компетентності та професійної майстерності.
Робота курсів будується в експрес-тренінговому режимі, що дозволяє у короткий термін отримати широке уявлення про новітні тенденції освіти майбутнього та набути практичних навичок організації інноваційного педагогічного процесу.
ІІ. Для кого цей курс
Для педагогів-практиків усіх спеціальностей, шкільних психологів, керівників навчально-виховних закладів усіх типів, студентів та викладачів педагогічних внз, працівників органів управляння освітою, методистів-тренерів тощо.
ІІІ. Відомості про автора
Акмеологічна академія освіти майбутнього (громадської організації «Творчий союз акмеологів»)
IV. Програма курсу
Мета
Формування інноваційного педагогічного мислення у фаховому освітянському середовищі.
Завдання
Підготовка педагогічних працівників до активної свідомої участі в освітньо-трансформаційних процесах ХХІ століття.
Очікувані результати
Опанування теорії і практики організації інноваційної освітньої діяльності:
– ознайомлення з методологічними засадами гуманістичної освітньої парадигми
(педагогіка життєтворчості як феномен автентичної української просвітницької думки та модель школи нового покоління);
– створення компетентоформуючого освітнього простору
(розробка модульно-інтегрованих освітніх програм та використання педагогічної технології партнерської взаємодії);
– сприяння розвитку потенційної обдарованості кожного учня
(визначення природовідповідних сфер освітньої успішності та проектування індивідуалізованих освітніх траєкторій);
– забезпечення умов для гармонійного саморозвитку учнів з різноманітною проблематикою життєдіяльності
(запровадження реабілітаційного компоненту у загальноосвітню шкільну практику та розв’язання протиріч інклюзивної освіти).