Стратегія ефективного навчання – конспектування
Конспект дозволяє виокремити та занотувати важливу інформацію, а також зберегти її.
Дослідження доводять, що студенти, які ведуть конспект, зазвичай демонструють кращі результати ніж ті, хто не робить нотатки під час занять.
Коли ви слухаєте лекцію та пишете конспект, робоча пам’ять працює над активною обробкою інформації. Щоб зробити нотатку, необхідно вдумливо слухати та виокремлювати основні думки. Це вже потребує активного аналізу матеріалу, а не пасивного прослуховування.
І. Конспект за методом Корнелла.
1. Розділіть аркуш на три частини.
2. У правій широкій частині робіть нотатки під час лекції.
3. Незабаром після лекції запишіть запитання та ключові слова до нового матеріалу в колонку ліворуч.
4. Запишіть підсумки та висновки до нового матеріалу в нижньому розділі.
http://blog.ed-era.com/notes-part-1/
ІІ. Скетчнотатки
![]() |
![]() |